Sari la conținut

Returnare produse

  • Pentru produsele achizitionate online/telefonic:

    Produsele achizitionate online se pot returna conform Ordonantei de Urgenta nr. 34 din 2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la intrarea in posesie fizica a produsului, sau in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

    Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, sigilat si insotit de eventualele accesorii/cadouri cu care a fost livrat. In cazul electrocasnicelor mari (aparate frigorifice, masini de spalat vase, aragazuri, hote incorporabile, masini de spalat rufe, uscatoare de rufe) inainte de a trimite coletul este necesar sa faceti poze doveditoare cu ambalarea corecta a produsului. Pozele pot fi trimise pe office@eastshop.ro.

    Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Iti recomandam pastrarea ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la receptia produsului care a facut obiectul vanzarii.

    In cazul returnarii produselor conform Ordonantei de Urgenta 34 din 2014, din suma de rambursat se vor retine taxele de transport.

    Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou ( folosit, zgariat, lipsa ambalajului ), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa intre 10% si 70% pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil), sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. In cazul in care gradul de deteriorare duce la imposibilitatea utilizarii produsului(ecran spart, placa de baza torsionata, etc) nu vom accepta returnarea produsului.

    Acesta clauza se aplica conform Ordonantei de Urgenta nr. 34 din 2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in Ordonanta de Urgenta nr. 34 din 2014, Articolul 2.

    Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea mailului automat de primire a acestei comenzi.

    Momentul incheierii contractului este acelasi cu momentul semnarii facturii.

  • Returnarea produselor cu defecte:

    Puteti solicita returul de produse si pentru urmatoarele situatii:

    • Produse nefunctionale in primele 24 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari.

      Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva,  puteti reclama acest lucru si solicita inlocuirea produsului.

      Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor si sa solicitati curierului completarea unui proces verbal in care veti mentiona motivul refuzului (colet deteriorat).

    • Produse livrate gresit

      Daca vi s-a livrat un alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de Euroest Services.

  • Returnarea produselor in afara prevederilor legale:

    Cererile de retur ce depasesc perioada de 14 zile calendaristice se vor trimite doar pe e-mail, la adresa office@eastshop.ro. Cererile vor fi analizate de catre Departamentul Retur, iar termenul de raspuns este de 72 de ore lucratoare. In cazul in care o cerere peste perioada de retur va fi acceptata, ea va contine automat o penalizare la valoarea produsului situata intre 5% si 80%.

    ATENTIE! ! In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului sau perceperea unei penalizari.

    In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional, sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris pe adresa de mail: office@euroestservices.ro,  sau prezentarea la sediul EastShop cu produsul respectiv in termen de 24 de ore de la primirea produsului.

  • Returnarea contravalorii

    Termenul de returnare al banilor, pentru cererile aprobate, este de maxim 14 de zile calendaristice de la data aprobarii returului.

  • Aparatele de aer conditionat care au fost montate nu mai pot fi returnate.